idea behinde it
Concept
Concept
idea behinde it
Signify
Hoe bereik je tijdens Corona je belangrijkste accounts als Signify. Marketingpartner Morres & Company kwam in overleg met PSV bij Het Mediaoffensief uit om een gepersonaliseerde videocampagne tijdens de feestdagen te sturen naar hun accounts in de Benelux.
Â
Deze campagne moest in drie talen opgenomen worden. De klant (naam of bedrijfsnaam) werden persoonlijk aangesproken in hun eigen taal (NL, VL, FR). Met een heuse lichtshow (Signify verlichting) in het Philips stadion werden diverse persoonlijke elementen op het grote led board getoond. You light me up!
Â
De films werden via de persoonlijke accountmanagers verstuurd met whatsapp, waar de klant direct op zijn of haar persoonlijke landingspagina terecht kwam.
Â
De campagne is enorm goed ontvangen en is in een behoorlijk kort tijdsbestek opgenomen. Het Mediaoffensief heeft de in samenwerking met Morres & Company de designs voor de personalisaties in de films en landingspagina verwerkt. Uiteraard was ook de landingspagina gepersonaliseerd.