KNVB

idea behinde it

Concept

Welkom op Voetbal

KNVB

Trots zijn wij op onze samenwerking met de KNVB waarvoor wij inmiddels een aantal campagnes hebben mogen verzorgen.  Waaronder de “welkom op voetbal” show.


De KNVB wilde graag kinderen in de doelgroep van 6 tot 12 jaar welkom heten op voetbal. Deze rol ligt vaak bij de clubs, maar de KNVB als overkoepelende organisatie wil hier ook meer een rol in gaan spelen. De ambassadeur van het pupillenvoetbal ‘Nathan Rutjes’ heet de kinderen welkom bij voetbal. In een ticker hebben we diverse data verwerkt. Zo zijn de namen van de kinderen te zien, maar ook 2 andere kinderen van dezelfde vereniging. Ook worden de ouders aangesproken op hun verantwoordelijkheid op sportiviteit. De spelers van het Nederlands elftal en dameselftal heten de kinderen ook welkom. In beeld komen de logo’s van de voetbalclubs en is het sportpark te zien via google maps.

De email en landingspagina kent diverse deelopties en een link voor een enquête. 

Naast de welkom op voetbalshow zijn wij onder andere ook verantwoordelijk geweest voor de “Bondscoach bedankt campagne” en de “kidsclub aftermovie”.